top of page
Logo

Bij mijn bedrijf Verheijen Multimedia Design moet ook een logo horen. 

Logo's zijn een identificatiepunt; ze zijn het symbool dat klanten gebruiken om een merk te herkennen. Ideaal gezien wil je dat mensen jouw logo direct verbinden met de herinnering aan wat je bedrijf doet – en, nog belangrijker, hoe het ze hun laat voelen.

Voordat ik verzon hoe ik mijn logo wilde maken, heb ik onderzoek gedaan naar bestaande logo's. Al snel komt de term 'less is more' ter sprake als het om logodesign gaat. 

Na het onderzoek ben ik d.m.v. schetsen de eerste designs gaan maken. Door de verschillende designs te convergeren tot het design wat het uiteindelijk geworden is. Na het schetsen is het logo gedigitaliseerd zodat het voor o.a. visitekaartjes of de website gebruikt kan worden.

Het logo bevat mijn initialen GV (Gido Verheijen). 

4873278.png

Schetsen logo

logos_edited.png
logos.JPG
logos.JPG
logo zonder achtergrond (2).png
bottom of page